Gisteravond hebben de dames van VR35+ een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld tegen het G-team (7×7). Een leuke en sportieve wedstrijd met veel mooie doelpunten. Uitslag: 3-0 in het voordeel van het G-team. Een mooie oefenpot ter voorbereiding op het toernooi in juni.

2 weken geledenUVS G Mix toernooi: voetbalfeest met regionale voorbeeldfunctie
9 maanden geledenG team te zien bij ESPN NL
1 jaar geledenOnze G-afdeling naar de Galgenwaard!