Clubcard

De UVS Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind). Afrekenen bij UVS kan nog maar via PIN of via de ClubCard.

Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

  • Thuis met iDEAL (minimaal 10 euro)
  • In de kantine met je eigen bank PIN-pas (elk bedrag)

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft UVS een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij UVS aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd. Dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de UVS Clubcard kan betalen, dien je de UVS Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet of app op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail van mijnkniponline ontvangt.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij UVS worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar secretaris@uvs-leiden.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je kunt degene achter de bar vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl of app. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: secretaris@uvs-leiden.nl Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens via mijnkniponline. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar secretaris@uvs-leiden.nl.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar secretaris@uvs-leiden.nl.

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuwe pas kan aangevraagd worden bij secretaris@uvs-leiden.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-spelende leden ook een Clubcard aanvragen?
Ja, dat kan d.m.v. een verzoek per email naar secretaris@uvs-leiden.nl. De aanvraag zal vervolgens door UVS worden beoordeeld.

Hoe zit het met UVS Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de UVS Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een UVS Clubcard voor teams?
Ja, het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Voor aanvragen dient u een verzoek per email te sturen naar secretaris@uvs-leiden.nl.