De afgelopen twee jaar ben ik betrokken bij UVS als één van de trainers van het elftal van mijn zoon Cosmo. Dat doe ik met veel plezier.
Toen ik werd gewezen op de vacature voor penningmeester was mijn interesse gewerkt. Na gesprekken met de bestuursleden was ik overtuigd dat ik mijn financiële expertise wil inzetten. Als penningmeester ga ik mij inzetten voor het financiële welzijn van onze club. Ik hoop op deze manier bij te dragen aan de maatschappij en de financieel degelijke groei van UVS.